Lilypie Third Birthday tickers
دوستان اگه در دیدن عکسها با مشکل مواجهین پیشنهاد میشه فعلا از ف-ی-ل-ت-ر شکن یا vpn استفاده بفرمایید.

۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

هانا در 18 ماهگی(به دليل مشكلات فني در سايت، از گذاشتن عكس اجبارا و فعلا معذوريم!)


هانا الان 18 ماهشه و در اوج شلوغی و شیطونی و حرف گوش نکردن.تازه داره زبون باز میکنه و گاهی کلمه های قشنگی میگه مثل توت که با تشدید فراوان از هر دو طرف به زبون هانا میشه "تـــــــــوتتتت".دیروز کیف مامانیش رو که من باشم وا کرده بود و عکس خودش رو نشون میداد و میگفت نانا!!کلی هم از دیدن خودش خوشحال بود.همینطور که میبینین درکل از کند و کاو کیف من احساس بسیار خوبی دارن ایشون! و اما اولين جمله اي كه تونست بگه كه هم فعل و هم فاعل داشت: "داغ بــــــــود." (با اشاره به ليوان چاييش).علاقه فراوان به cd كه فعلا بهش ميگه" دي ديييييييي" فكر ميكنم تركيبي از دو وا‍ژه cd و dvd باشه!
هانا اسپري كن رو همه تقريبا همه مي دونن كه چقدر قشنگ با اشاره دست ميگه:"پيــــــششششش".البته فقط وقتي كه سرحال باشه اين لطف رو شامل حال ما ميكنه.

واکسن 18 ماهگی رو هم زدیم به سلامتي كه یه کوچولو اذیت شد و یکی دو روز دمق بود اما خدا رو شکر فعلا تا مدت چند سال از واكسن زدنها در امانیم.(عكس از حال و روز هانا داشتيم اما نشد بزاريم)

چند وقت پيش برای اولین بار هانا یه سفر به شمال داشت.جنگل و کوه و دریا...و خیلی هم بهش خوش گذشت.هانا عاشق آب بازیه و معلومه که دیگه چقدر دریا رو دوست داره.بیرون آوردنش از تو آب خودش داستانی بود...راستي هانا تو مسافرت خوش خواب ميشه!
فعلا همه چي آرومه و غصه ها خوابيدن خدا روشكر.جز غصه دوري مامان جون كه رفته سفر پيش دايي بابك.
از اينكه فعلا نتونستيم گزارش اينبار رو مصور كنيم بسيار دلخور و غصه منديم.اميدوارم اين يه مشكل موقتي باشه

۷ نظر:

  1. هاناي خوشگلم هميشه به سفر خاله جون. قربونت برم كه اينقدر قشنگ حرف ميزني. از دور ميبوسمت.بوسسسسسسسس

    پاسخحذف
  2. لعیا مامان رایان۱۴ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰:۲۱

    نانای خوشگلم اسپری کن؟؟؟
    چقدر شیرین حرف میزنی
    18 ماهگیت باتاخیرمبارک -از دست مامانت
    امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشی
    دلم برات تنگ شده به مامان بگو یه تور بزاره بیایی این ورا
    میبوسمتون

    پاسخحذف
  3. هاناي نازم 18 ماهگيت مبارك

    خوشحالم كه واكسنت اذيتت نكرد

    اميدوارم هميشه بهت خوش بگذره

    پاسخحذف
  4. سلام
    چقدر خوبه که بالاخره حاضری زدید.
    تولد 18 ماهگی یه هانای گل دختر دیگه مبارک باشه.
    منتظر عکسای خوشگلش هستیم.

    پاسخحذف
  5. هانای خوشکلم
    خوشحالم که بهت خوش گذشته.منتظر عکسای خوشکلت هستیم

    پاسخحذف
  6. سلام به هانا خوشگل خودم و مامان مهربونش! دلم براتون خيلي تنگ شده .منتظر ديدن عكسهاي جديدتان هستم !!

    پاسخحذف
  7. سلام خانمی . من با اجازتون وارد بلاگتون شدم و دخمل نازتون رو دیدم . چه اسم نازی (مثل خودش).از دیدنتون خوشحال شدم

    پاسخحذف