Lilypie Third Birthday tickers
دوستان اگه در دیدن عکسها با مشکل مواجهین پیشنهاد میشه فعلا از ف-ی-ل-ت-ر شکن یا vpn استفاده بفرمایید.

۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

به شوق خنده های تو






شور زندگی در چشمهای تو جریان دارد وقتـــــــــــــی...


وقتی هر ظهر به استقبالم می آیی و با الفاظی کوتاه و قشنگ صبحت را تعریف می کنی...

وقتی که دراز کشیده ای و دستهای کوچولویت دایره ای می کشد.این چندمین دفتر نقاشی توست دختر هنرمندم.
وقتی که قاچ پیتزایی را با شوق گاز می زنی و بلافاصله می گویی: شش!!! من: مامانی چقدر سس می خوری آخههههههه!
وقتی با دیدن آلبوم عکس خانوادگیمون همه عکسها را میخوای و هیچ کلکی ذهن تیز تو را منحرف نمی کند.به احتمال قوی پیروز این میدان تویی در حالیکه عکسهایمان در دستهایت و لبخندی ازرضایت بر لبهایت پیداست.تو عاشق عکسی، عکس گرفتن،آلبوم عکس،دوربین... ولی در جایی که باید به دوربین نگاه کنی و ژست بگیری ...دریغ از یک نیمچه نگاه از تو!

عاشق توپ پلاستیکی.از همانها که بچه های محل با آن فوتبال بازی میکنند.آنرا با هیچ توپ دیگری عوض نمی کنی و آخرین جایی که آنرا با خود بردی هیچوقت فراموش نمی کنی.این ماییم که باید هوشیار باشیم تا آخر شب این توپ با ما به خانه برگشته باشد!

تو عاشق پاستیلی...عاشق بادکنک، عاشق نقاشی،آب بازی، ستاره موزیکال، کیک، شیر کاکائو، ماکارونی...
تو آرام زندگی و فرصت تلاش مایی.به شوق خنده های تو هر روز به خانه بر می گردیم.افق نگاه هامان اوج گرفتن آرزوهای توست.ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم...شور زندگی در چشمهایت پایدار باشد...






























۸ نظر:

  1. با سلام به شما وبلاگتون خیلی زیباست امیدوارم زیباتر هم بشه میخواستم ازتون درخواست کنم به وبلاگ منم تشریف بیارید و با نظراتتون منو در بهتر شدم وبلاگم کمک کنید امیدوارم همیشه شاد باشید خوشحال میشم شما رو البته با اجازه لینک کنم اجازه هست؟ اگه موافقید بهم خبر بدید منتظر حضورتون در زیر چتر خاطراتم هستم

    پاسخحذف
  2. سلام هانا جونم دلم برای شما و مامان مهربونت خیلی خیلی تنگ شده !! هانای خوشگلم هزار ماشاءالله چقدر بزرگ و ناز شدی ! دلم براتون خیلی تنگ شده .امیدوارم یک روز ببینمت بریم با دوستت آرتین ÷تزا بخوریم با یک عالمه شش!!!!آخه آرتین هم عاشق شش هست !!!!! بوس بوس سک عالمه !!!!

    پاسخحذف
  3. واااااااای ببینید بالاخره مامان بهار شاخ غول شکسته و وبلاگ هانا کوچولو رو آپ کرده......
    دلم باز شد عکسای خوشگلتو دیدم عزیزم ....قربون اون حرف زدنت عروسک کوچولو ...میبوسمت و خیلی دوستون دارم

    پاسخحذف
  4. سلام سلام به مامان بهار گل و عروسك قشنگش هانا
    چقدر دلم تنگ شده بود بسكه اومدم ديدم خبري از آپ شدن نيست
    چقدر دخمل ماهمون بزرگ شده و چقدر عكساش ماه شدن قربون اون خنده هاي زيباش بشم
    هاناي خوشگلم پيشاپيش تولدت مبارك عزيز دلم

    پاسخحذف
  5. وای هزار ماشالله به هانا خوشگله ما
    خیلی خوشحالم که بازم عکس های خوشکلت رو می بینم
    امیدوارم مثل عکسات همیشه خندون و سلامت باشی خوشگل خانوم بوووووووووووووس

    پاسخحذف
  6. هانا كوچولوي هنرمند آفرين به تو كه با شيرين كاريهات دل مامان و بابا رو ميبري

    خيلي ناز شدي دخملي ناز بوسسسسسسس

    من همه عكسات برام باز نشد

    پاسخحذف
  7. بهار جون دلم براتون خيلي تنگ شده بود. خدا رو شكر كه آپ كردي عزيزم. من قربون هاناي هميشه خندونم برم كه ماشالا اينقدر بزرگ و ناز شده.خاله ايشالا هميشه لبات پر خنده باشه. يه عالمه بووووووووووس واسه هاناي خوشگل و مامان گلش.

    پاسخحذف
  8. دلم براتون تنگ شده بود
    اگه مي شه قالب وبلاگ رو هم عوض كنيد براي ما كه به سختي باز مي شه و سخت تر مي شه نظر گذاشت
    هميشه شاد و خوشبخت باشين

    پاسخحذف