Lilypie Third Birthday tickers
دوستان اگه در دیدن عکسها با مشکل مواجهین پیشنهاد میشه فعلا از ف-ی-ل-ت-ر شکن یا vpn استفاده بفرمایید.

۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

روز همه مادرها مبارک...


هانا:مامان بهارم این دسته گل رو من و بابایی دوتایی برات گرفتیم تا خوشحالت کنیم.روزت مبارک مامانی من...
و بعد یه لپ تاپ کوچولو عین خودم برات هدیه دادم که البته من اصلا اصـــــــــــلا دوست ندارم ازش استفاده کنی.چون وقتی پشتش میشینی دیگه منو بی خیال میشی و هر چی صدات میزنم گوش به حرفم نمی دی و مـــــــــــــــن ...عصبانی میشـــــــــــــم خوب...حق دارم
!



آهای هانای شیطون بلا داشتی غیبتمو میکردی؟به به!

۱۰ نظر:

  1. خاله قربونت بره...یه سری هم از عکس های شیطنت هات تو حیاط باباجون باید بذاریم تو وبلاگت. مامان بهاره دست به کار شو...

    پاسخحذف
  2. بهار جون با تاخير روزت مبارك
    دست اين دخمل گل درد نكنه كه هديه اي به اين خوبي براي مامان گلش خريده
    من فقط عكس لپ تاپ رو ديدم و نتونستم عكساي هاناي نانازم رو ببينم
    ولي ميدونم كه مثل هميشه ماهتر از ماهه
    ببوسش از طرف من

    پاسخحذف
  3. بهار جونم من هم روز ماد را به شما مامان مهربون تبريك ميگم الهي قربون هاناي خوشگلم بشم كه هديه به اين خوبي به مامي مهربونش داده !! به جاش دوستهاي ماماني از اين هديه كلي خوش حالتر ميشن !!!!
    راستي من عاشق اون عكس هانا كه به ديورا زدي شدم !! خيلي خيلي خيلي ماهه!! از طرف من ببوسش!

    پاسخحذف
  4. لعيا مامان رايان۲۳ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۳۴

    بهار خانمي روزت مبارك باشه جقدر كادوي هانا و بابايي خوشكل بود
    واي هانا خيلي خيلي رنك قرمز بهت مياد عسلك
    ميبوسمتون

    پاسخحذف
  5. وای مامان بهار خوش به حالت چه کادوهای خوشگلی از دخملی وبابا گرفتی مبارک باشه
    عکس هانا روی دیوار خیلی خوشگله واسه خودش عروسکی شده این دخمل
    منم دوست دارم چشمک زدن این هانا خانوم رو ببینم...
    می بوسمت گلم

    پاسخحذف
  6. وای چه هدایای خوشگلی
    سایه تون همیشه بالای این گل بهشتی
    هانای ما هم وقتی پای کامپیوتر بره دیگه صدای هیشکی رو نمیشنفه!
    ممنون از مهربونیات

    پاسخحذف
  7. بهار جون روزت مبارك (ببخشيد با تاخير) هديه هات خيلي خوشگل بودن دست هانا گلي درد نكنه
    عكساي هانا هم خيلي نازن ببوسش

    پاسخحذف
  8. سمانه مامان پويا۲۹ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۸

    هاناي گلم منم عاشق اون عكس اولم.بقيه عكساتم خيلي خيلي نازن مثل هميشه. ماشالا روز به روز داري خواستني تر ميشي عزيزم. دوست دارم.

    پاسخحذف
  9. بهار جون منم با تاخیر فراوان روز مادر رو به شما و روز پدر رو به بابای مهربون هانا کوچولو تبریک میگم...به به عجب کادوی خوبی !!
    چقدر هانا خوردنی شده ماشالله ..قرمز فقط رنگ هاناست ...همه ی عکسا و فیگوراش محشر بود...میبوسمتون

    پاسخحذف
  10. دعوت به دیدار وبلاگی :پنج شنبه 10 تیر، تالار هنر ، نمایش قزقون به سر ساعت ١٨ و قصه سیبی که پرواز کرد ساعت ١٩:٣٠ روی صحنه میره.
    آدرس : هفت تیر - مفتح جنوبی - جنب ورزشگاه شیرودی - خیابان ورزنده ،تلفن :٨٨٣٠۶۶۴٠
    البته پیشنهاد اصلی از طرف سمیرا خانم مامان اون یکی هانا است!
    نحوه شناسایی: در دست داشتن یک شاخه گل رز

    پاسخحذف