Lilypie Third Birthday tickers
دوستان اگه در دیدن عکسها با مشکل مواجهین پیشنهاد میشه فعلا از ف-ی-ل-ت-ر شکن یا vpn استفاده بفرمایید.

۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

یادم باشد که...


یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند.

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند،نه آن گونه که می خواهم باشند.

يادم باشد که هرگز خود را از دريچه نگاه ديگران ننگرم، که من اگر خود با خويشتن آشتي نکنم هيچ شخصي نمي‌تواند مرا با خود آشتي دهد.

يادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم، چراکه شخصي که با خود مهربان نيست نمي تواند با ديگران مهربان باشد.

عمري با حسرت و اندوه زيستن نه براي خود فايده‌اي دارد و نه براي ديگران.بايد اوج گرفت تا بتوانيم آنچه را که آموخته‌ايم با ديگران نيز قسمت کنيم.

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید،... رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایتان رنگارنگ...
نوروز مبــــــــــــــــــــــارک...

۷ نظر:

  1. لعیا مامان رایان۷ فروردین ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۹

    هانای خوشگلم دومین بهار زندگیت مبارک باشه.
    امیدوارم که سال خیلی خوب و زیبایی رو در کنار مامان وبابا شروع کنی.
    امیدوارم که خونتون همیشه بهاری باشه
    یه بوس به لطافت بهار برای تو و مامانت

    پاسخحذف
  2. هانا کوچولو سال نو رو به تو عروسک ناز و مامان و بابا گلت تبریک می گم و براتون در سال جدید آرزوی بهترین هارو دارم.

    پاسخحذف
  3. نوروز زيباي ۸۹ بر شما مبارك
    شاد و سربلند باشید

    پاسخحذف
  4. هانا ي ناز و بهار عزيز سال نو رو بهتون تبريك ميگم اميدوارم سالي سرشار از شادي و سلامتي داشته باشين

    پاسخحذف
  5. هاناي عزيز من هم فرا رسيدن سال نو را به شما و مامان مهربونت تبريك ميگم واميدورام سالي پر بركت و سر شار از اتفاقات خوب پيش رو داشته باشيد ! منتظر عكسهاي عيدت هستيم ! بوس

    پاسخحذف
  6. هانای گلم سال نو مبارک باشه. ایشالا که همیشه روزهای زندگیت بهاری باشه عزیزم. بهار جون سال نو شما هم مبارک. براتون بهترینها رو آرزو میکنم.[بوسه][قلب][گل]

    پاسخحذف
  7. هانای خوشگلم سال نو رو به شما و مامان و بابای مهربونت تبریک می گم و امیدوارم سال خوب و سرشار از موفقیتی داشته باشین
    ایشالله که تمام سال مثل عید بهتون خوش بگذره گلم
    می بوسمت

    پاسخحذف